Bättre Affärer
Sök
Avbryt
Meny

Telia twittrar för att få nöjdare kunder… läs mer (och se mer)

11 år sedan

Du som läser min bloggkollega L-G Wallmarks inlägg känner till att vi använder sociala medier i stor utsträckning, ex inom vår kundtjänst för privatkunder.

Läste en artikel idag på IDG om Telias kundtjänst och en intervju med Karin Nordlund. Om det framgångsrika arbete vi gör när det gäller användandet av sociala medier, allt från bloggar (exempelvis iPhone-blogg), forum, Twitter och Facebook m.m. här 

Karin Nordlund är community manager och ansvarig för sociala medier inom kundtjänst. Karin kunde ni även träffa på vårt C2B-event, där hon just berättat om hur vi använder oss av dessa medier. Är ni intresserade av att höra mer från henne, gå då in på vår eftersajt för C2B, här  (skrolla ned till seminariet ”Connect2Heart”). Karins presentation börjar ca 42 min in i sändningen (efter Annika Lidne, Disruptive Media).

Hls

Lars