Bättre Affärer
Sök
Avbryt
Meny

Besök av chefen

12 år sedan

I fredags eftermiddag hade jag besök av min chef Erik Hallberg. Det kändes konstigt att träffas igen, trots att det inte gått mer än 9 veckor sedan jag gick hem på min föräldraledighet så har det ju varit, i alla fall för mig, lite omvälvande veckor och det liv jag hade innan känns liksom lite avlägset. Jag och Erik har ju dock levt som vi lär under dessa 9 veckor, dvs vi har nyttjat en mängd olika kommunikationsmöjligheter för att uppdatera varandra. E-post, mms, sms och så vanliga samtal så klart.

Att träffas personligen är dock inget dumt alternativ och jag tror att en mix av personliga möten och andra virituella möten är det bästa, i alla fall för den typen av verksamhet jag jobbar i. I fredags tog vi chansen att gå igenom några av de större frågorna som ligger på beslutsbordet just nu och det var riktigt kul att prata jobb och utmaningar igen. Det är ju inte så länge till jag är tillbaka på jobbet på ”riktigt” igen  och jag måste erkänna att jag längtar lite…

Självklart pratade vi också om resultatet för Q1 2010, det är ju en otroligt viktig period för oss och en värdemätare på hur bra marknaden utvecklas och vi med den. Hur Q1 resultatet ser ut? Det kan jag tyvärr inte kommentera här förrän tidigast på tisdag (20/4) då det blir officiellt.

Fortsatt trevlig helg!

4 Kommentarer

  1. jb 12 år sedan

    Om ni inte förbättrar er kundtjänst så har ni snart inga kunder kvar

  2. jb 12 år sedan

    Om ni inte förbättrar er kundtjänst så har ni snart inga kunder kvar

  3. Jessica Levin 12 år sedan

    Hej jb,
    Nu vet jag inte exakt vilket ärende du haft med vår kundtjänst och om det gäller dig som privatperson eller ditt företag MEN vi jobbar alltid för att alla våra kunder skall få ett bra bemötande och all den hjälp ni behöver som kund både i kundtjänst, butik och av alla våra personliga säljare. Vi har enligt SKI sveriges nöjdaste kunder och vi tar det som ett bevis om att vi är på rätt väg. Som jag brukar säga ”vi är stolta men inte nöjda” dvs vi vill bli ännu bättre. Se bla mitt senaste blogginlägg och service och kvalitet.

    Mvh
    //Jessica

  4. Jessica Levin 12 år sedan

    Hej jb,Nu vet jag inte exakt vilket ärende du haft med vår kundtjänst och om det gäller dig som privatperson eller ditt företag MEN vi jobbar alltid för att alla våra kunder skall få ett bra bemötande och all den hjälp ni behöver som kund både i kundtjänst, butik och av alla våra personliga säljare. Vi har enligt SKI sveriges nöjdaste kunder och vi tar det som ett bevis om att vi är på rätt väg. Som jag brukar säga ”vi är stolta men inte nöjda” dvs vi vill bli ännu bättre. Se bla mitt senaste blogginlägg och service och kvalitet.Mvh//Jessica