AlwaysOn Smartphone förändrar detaljhandelns marknadsföring!

Tjej med mobil

Marknadsföring och försäljning förändras snabbt i takt med konsumenternas förändrade beteende med användning av smart phones, plattor, sociala media och information på nätet. Oavsett om du som detaljhandelsföretag har eller inte har en mobil strategi med ett mobilt arbetssätt med mobila terminaler, smartphones och tablets i butiken, så kommer konsumenterna…

e-handelsmyter, finns de?

20131024-ts-tallinn-111

I slutet av förra året skrev jag att ”Vi kommer att handla för 40 miljarder kronor på nätet under 2013”. Jag skrev att det gällde att vara smart och se till att beställa julklapparna på nätet (E-handel) så att man har tid för annat samt att det är bekvämt att…

Öka din försäljning vid e-handel!

finger

Har haft mycket att göra och köpte härom kvällen lite kläder på webben. Hade tänkt ut ett par företag som hade de byxor jag ville ha. Gjorde en sökning på märket och fick fram flera andra företag. Kollade säkert ett tiotal… och det tog rätt mycket tid ska jag erkänna. Det slutade…